Elin Ekstedt – FEW Agency

Att analysera din webbplats och din digitala kommunikation är inte alltid det lättaste om du inte vet hur eller var du ska mäta – eller i vilken ordning. Mängden data är idag så stor att webbplatsägare som vill ta reda på effekten av sin kommunikation har svårt att veta vilken data de ska titta på – eller så har de helt enkelt varken energin eller tiden att sätta sig in i det.

Oavsett bransch är det därför av största vikt att du redan från start tänker igenom var du vill marknadsföra dig, varför och hur. Därefter bör du fundera på vilka resultat du vill uppnå och hur dessa resultat kan mätas. Och det är här det ofta går snett.

Handen på hjärtat; vet du verkligen hur dina senaste tre kampanjer gick under året?

Har du verkligen råd att missa Elins Ekstedts föreläsning i ämnet?

Vill du veta mer om Digital Analys? Kontakta elin.ekstedt@fewagency.se

www.fewagency.se