Mari-Linn Stenlund – Vd, Testagram

Testagram är en tjänst som hjälper varumärken inom detaljhandeln att lansera nya produkter till nyfikna konsumenter. Genom prenumerationstjänsten har vi skapat ett bekvämt och roligt sätt för konsumenterna att vara nyfiken, pröva nytt och utmana gamla vanor. Varumärkena når rakt in i konsumenternas vardag och låter dem upptäcka och testa deras produkter på ett intimt och tryggt sätt. Boxen kostar 99 kr och innehåller mellan 5 – 9 utvalda produkter. Mari-Linn Stenlund har en bakgrund inom PR-branschen, där hon i många år arbetat med livsstil och mode med allt från stora internationella varumärken till aktuella mindre designers. Hon har en lång erfarenhet av att paketera och marknadsföra produkter och varumärken till en kräsen målgrupp.

Om föreläsningen

Vilka är drivkrafterna bakom social shopping ”social commerse”.

Hur e-handel och sociala medier har skapat ett skift i konsumenters beslutsprocesser. Mari-Linn Stenlund, VD på Testagram ger teoretiska och praktiska exempel.